John Tschohl - Allianz Consult

AZ | RU | EN

Telefonlar: (+994 50) 343-15-75 (+994 12) 310-03-22

İLİN BİZNES-SEMİNARI

AZƏRBAYCAN BAZARINDA UNİKAL HADİSƏ

CON ŞOUL :

YÜKSƏK SƏVİYYƏLİ XİDMƏTDƏ NECƏ QAZANMALI

9 iyun, 2022 | 9:00-18:00 

Baku Marriott Hotel Boulevard

Təşkilatçı haqqında

İNSAN RESURSLARI VƏ MÜŞTƏRİ XİDMƏTLƏRİ EKSPERT

  • Biz öz təcrübəmizə əsaslanaraq təsdiqlədiyimiz biznes həlləri təklif edirik
  • Bizim qərb təhsilli mütəxəssislərimiz ən qabaqcıl texnologiyaları müştərinin vəziyyətinə uyğunlaşdıraraq istifadə edirlər
  • Biz sizin biznesiniz üçün maksimum nəticəyə yönəlmiş çevik həllər tapırıq

TƏDBİRLƏRİN TƏŞKİLATÇISI

  • Ulduzların iştirakı ilə təlimlər: A.Piz, B.Treysi, İ.Xakamada, T.Ged və s.
  • Birinci Beynəxalq HR Konfransı
  • 500+ korporativ təlim

«Zəif xidmət təşkilatı geri addım atmağa məcbur edir. Yaxşı xidmət ona öz yerində qalmağa imkan verir.

Yalnız əla xidmət yüksək gəlirliliyə doğru sürəti artıraraq irəliləməyə imkan yaradır».

CON ŞOUL

Məruzəçi haqqında məlumat

  • Con Şoul – dünyanın ən məşhur xidmət eksperti
  • ABŞ-da Service Quality Institute (SQI) təsisçisi və prezidenti
  • Dünyada ilk xidmət üzrə təlim proqramının yaradıcısı
  • Beynəlxalq məruzəçi, işgüzar bestsellerlərin müəllifi
  • Xidmət strategiyasının həyata keçirilməsi üzrə məsləhətçi
  • “Time Magazine Entrepreneur” əsasən “Xidmət mədəniyyəti qurusu” titulunun sahibi
  • Self-made milyonçu

Bu gün Con Şoulun SQI şirkəti dünyanın 40-dan çox ölkəsində 11 dildə öyrədici və həvəsləndirici proqramlar təklif edir və xidmət mədəniyyətinin yaradılmasında lider hesab olunur.

“Yüksək səviyyəli xidmət, rəqabət üstünlüyü kimi” kitabı rus dilində artıq 10 nəşrdən keçib və müxtəlif  sənaye sahələrindən sahibkarlar və menecerlər üçün xidmətin İncilinə çevrilib.

PROGRAM

– Xidmət ətrafında brendin yaradılması

– Fərqləndirmə strategiyası

– Xidmət strategiyasının tətbiqi üzrə addımlar

– Ya özün ye, ya da səni yeyəcəklər – Sürət, qiymət və xidmət – e-Ticarət: necə sıxışdırıb çıxarmalı və böyüməli

– Araşdırma: Amazon, Технодом, Mayo Clinic

– Müştəriyönümlü mədəniyətin yaradılması

– Qüsursuz xidmətin başlıca tərkib hissələri

– Yanaşma, dəyərlər və davranış

– Liderlərin gizli strategiysı

– Xərclərin azaldılması

– Niyə qiymət dəyər yaratmaqda vacibdir

– Sürət yönümlü zehniyyətin yaradılması

– Maneələrin aradan qladırılması

 –  Vədlərin yerinə yetirilməsi və daha artığını etmə

–  Ən yaxşı əməkdaşların seçilməsi

– Əməkdaşların həvəsləndirilməsi texnikaları

– Ən yaxşı əməkdaşların inkişaf etdirilməsi və saxlanması

notice banner of your WordPress dashboard.

– Əməkdaşlar səlahiyyətlərdən niyə istifadə etmir

– Müştərilərin xeyrinə qaydaların dəyişdirilməsi

– Səlahiyyət vermə mədəniyyətini necə yaratmalı

– Əsas xüsusiyyətlər – Əməkdaşların həvəsləndirilməsi

– Münasibətləri və davranışları dəyişməyə imkan yaradan texnikalar

– Araşdırma, Costco, Southwest, Airlines, Metro Bank London, Wilderness Safari Africa

– Facebook, Twitter, Google, TripAdvisor 

– Zərərin qarşısının alınması bacarıqları

– Narazı müştəriləri saxlama sənəti

– Narazı müştərini cəhənnəmdən cənnətə 60 saniyədə necə aparmaq olar

– Müştəri məmnuniyyətinin qiymətləndirilməsi

– NPS- tərk etmə əmsalı

– Müştərini necə təəccübləndirmək olar

Seminar proqramına daxildir: 2 coffe break, nahar

Seminarda iştirak nə üçün vacibdir

VACİB HADİSƏ

Müasir rəqabət mühitində xidmət strategiyası çox vacibdir. Bu gün şirkətlərə müştəridə yaratdıqları təəsürat haqqında düşünmək və xidmət sahəsində özünü lider kimi görmək lazımdır.

XİDMƏTDƏ LİDER OLMAQ ZƏRURİDİR

Müasir rəqabət mühitində xidmət strategiyası çox vacibdir. Bu gün şirkətlərə müştəridə yaratdıqları təəsürat haqqında düşünmək və xidmət sahəsində özünü lider kimi görmək lazımdır.

BİZNESDƏ UĞUR MOTİVASİYASI

Con Şoul öz seminarlarında bütün səviyyələrdə çalışan işçiləri xidmətin pərəstişkarı olmaq üçün həvəsləndirir,  yüksək səviyyəli xidmətin bazarın liderinə çevrilməyə kömək etdiyini aydın göstərir, karyera və biznesdə uğur qazanmaq üçün xidmət strategiyasını hazırlamağın və həyata keçirməyin yolları haqqında danışır.

Biletlər

Standard

350$

VIP

500$

  • Hədiyyə olaraq müəllifin imzası ilə Con Şoulun kitabları
  • Zalda VİP yerlər
  • Ayrıca qeydiyyat (növbəsiz)

Şirkətin faliyyətinin təsvirinin konfrans qovluğunda yerləşdirilməsi

    Baş sponsor

    Tərəfdaşlar

    Sizi biznes seminarda görməyə şad olarıq!

    Telefon: (+994 50) 343-15-75 (+994 12) 310-03-22
    Email: [email protected]

    Yerlər məhduddur!